Obsługa informatyczna

15 lat doświadczenia

Obsługa informatyczna firm jest podstawowym obszarem działalności firmy OutPro. Od 2005 roku świadczymy usługi informatyczne w postaci Outsourcingu IT dla wielu firm ze Szczecina, różnych rejonów Polski, ale również z poza granic kraju.

Zapewniamy kompleksową obsługę jako zewnętrzny dział IT dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, przedstawicielstw firm w Polsce i ich oddziałów za granicą. Realizujemy również body leasing pracowników IT.

Realizujemy zlecenia i projekty IT w zakresie wdrożeń rozwiązań serwerowych, sieci komputerowych, Consultingu IT, DevOps, usług programistycznych dla firm. Zajmujemy się również monitoringiem systemów IT w trybie całodobowego wsparcia.

Wykwalifikowana kadra inżynierów IT

Specjalizacje inżynierów IT

Nasz dział informatyczny składa się z administratorów systemów serwerowych, inżynierów rozwiązań sieciowych, inżynierów bezpieczeństwa IT, programistów oraz administratorów DevOps, specjalistów Helpdesk.


Ustawicznie podnosimy nasze kwalifikacje dzięki uczestniczeniu w licznych szkoleniach i certyfikacji u największych firm technologicznych z branży IT na świecie: Cisco, Microsoft, Mikrotik, Dell, Lenovo, , VMware, HP, ESET, IBM i wielu innych.

Opiekun główny Klienta

Każdy Klient OutPro otrzymuje opiekuna głównego (opiekunów głównych), który jest osobą do bezpośredniego kontaktu i może być tym inżynierem, który przebywa w wybranych dniach/godzinach w siedzibie Klienta.

Potencjał całego zespołu

Jednocześnie Klient korzysta z potencjału całego naszego zespołu, w którym mamy główne obszary specjalizacji: sieci komputerowe, systemy serwerowe, programowanie, DevOps. Nasi inżynierowie bez problemu porozumiewają się w języku angielskim.

Obsługa IT dla firm

Indywidualna wycena obsługi informatycznej

Warunki oferty obsługi informatycznej uzależnione są od wymagań Klienta oraz aktualnego stanu infrastruktury informatycznej: wielkości i konfiguracji sieci, wykorzystywanego sprzętu IT i oprogramowania, ilości oddziałów firmy, standardów bezpieczeństwa, dokumentacji oraz wielu innych czynników indywidualnych dla każdej firmy. Przygotowujemy indywidualną ofertę obsługi informatycznej, dostosowując zakres usług do potrzeb organizacji.

Outsourcing IT – zakres współpracy

Utrzymujemy systemy serwerowe (administracja, diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).

Utrzymujemy sieć komputerową (administracja, diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).

Service desk – utrzymujemy stacje robocze i urządzenia klienckie (diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).

Stosujemy zaawansowany system zdalnego monitoringu infrastruktury IT.

Zapewniamy zdalny serwis systemów serwerowych i sieci komputerowej.

Zapewniamy pomoc zdalną dla użytkowników: konsultacje i pomoc przez telefon.

Świadczymy doradztwo i konsultacje.

Od wielu lat zapewniamy bezpieczeństwo IT dla dużych i średnich firm polskich oraz międzynarodowych korporacji, z wieloma oddziałami w kraju i za granicą.

Outsourcing IT – model współpracy z Klientem

Zapewniamy pełną przewidywalność kosztów (ustalamy stały abonament dostosowany do potrzeb informatycznych firmy).

Przedstawiamy przejrzyste sprawozdania z wykonanych prac (wraz z fakturą Klient otrzymuje raport, który stanowi narzędzie kontroli wykonywanej przez OutPro usługi).

Przedstawiamy budżet IT na kolejny rok (odnowienia licencji, wymiana sprzętu sprzęt, umowy z dostawcami usług).

Zapewniamy service desk (natychmiastowa pomoc poprzez dostęp zdalny oraz na miejscu u Klienta).

Brak kosztów zatrudnienia (wypłaty dla pracowników, ZUS, rekrutacja) oraz szkoleń podnoszących kwalifikacje własnych informatyków.

Wykorzystujemy zaawansowany system zdalnego monitoringu (wraz z dokumentacją gwarantuje minimalizację przestojów, a nawet prewencję niepożądanych zdarzeń).

Oferujemy atrakcyjną cenę – rozwiązanie bardziej efektywne pod względem kosztów od posiadania własnego działu IT.

Zapewniamy ciągłość opieki nad systemem informatycznym (wykluczenie ryzyka związanego z odejściem własnego pracownika działu IT lub niedogodnościami związanymi ze zmianami personalnymi).

Umożliwiamy dostęp do zespołu certyfikowanych inżynierów, specjalistów z wielu dziedzin (umiejętności poparte praktyką i licznymi realizacjami).

Zapewniamy dostęp do najnowocześniejszego oprogramowania oraz rozwiązań sprzętowych (partnerstwo OutPro z globalnymi dystrybutorami).

Wdrażamy standaryzację rozwiązań (wdrożenia i integracje różnych systemów uwzględniając dążenie do kompatybilności sprzętu i oprogramowania, z zapewnieniem wsparcia producentów).

Tworzymy procedury i polityki, przygotowujemy pełną dokumentację opisującą budowę i działanie systemów, stan sprzętu, licencji oprogramowania itp.

Wyznaczamy kierunki i cele, do których powinno zmierzać IT firmy.

Microsoft VMware MikroTik
Cisco Dell HP IBM Ubiquiti Bitdefender
Microsoft VMware MikroTik Cisco Dell HP IBM Ubiquiti Bitdefender

Przykłady wdrożeń, które realizujemy:

Wdrożenia systemów serwerowych (Windows, Linux)
Wdrożenia Microsoft Sharepoint
Wdrożenia i administracja systemu pocztowego MS Exchange
Wdrożenia Comarch ERP Optima

Wdrożenia systemu Microsoft 365
Wdrożenia systemów wirtualizacji (Vmware, MS Hyper-v)
Wdrożenia systemów bezpieczeństwa IT
Outsourcing działów IT

LSJ HR Group
Office 365

- Wdrożenie Office 365 na 40 stanowiskach


- Migracja danych do chmury


- Szkolenie użytkowników


- Obsługa powdrożeniowa


PDC Logistics
Outsourcing IT

- Outsourcing specjalistów IT


- Wsparcie IT dla najważniejszych procesów logistycznych 24h/7


- Wsparcie i monitoring systemów serwerowych 24h/7

Shadowline GmbH
Outsourcing specjalistów IT

- Outsourcing specjalistów IT
- Wdrożenie systemów serwerowych
- Obsługa informatyczna
- Wdrożenie Office 365

Oktan Energy
Comarch ERP Optima

- Obsługa powdrożeniowa systemu ERP Optima
- Integracja ERP Optima z systemami zewnętrznymi
- Outsourcing specjalistów ERP/IT

Grupa Kozłowski
Outsourcing IT

- Kompleksowa obsługa informatyczna
- Obsługa systemów DMS
- Wdrożenie systemu bezpieczeństwa sieciowego