Ta strona korzysta z plików cookie, aby świadczyć usługi jak najlepszej jakości. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz
się na ich użycie. Jeśli masz wątpliwości, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Obsługa informatyczna
15 lat doświadczenia
Obsługa informatyczna firm jest podstawowym obszarem działalności firmy OutPro. Od 2005 roku świadczymy usługi informatyczne w postaci Outsourcingu IT dla wielu firm ze Szczecina, różnych rejonów Polski, ale również z poza granic kraju.
Zapewniamy kompleksową obsługę jako zewnętrzny dział IT dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, przedstawicielstw firm w Polsce i ich oddziałów za granicą. Realizujemy również body leasing pracowników IT.
Realizujemy zlecenia i projekty IT w zakresie wdrożeń rozwiązań serwerowych, sieci komputerowych, Consultingu IT, DevOps, usług programistycznych dla firm. Zajmujemy się również monitoringiem systemów IT w trybie całodobowego wsparcia.
Wykwalifikowana kadra inżynierów IT
Specjalizacje inżynierów IT
Nasz dział informatyczny składa się z administratorów systemów serwerowych, inżynierów rozwiązań sieciowych, inżynierów bezpieczeństwa IT, programistów oraz administratorów DevOps, specjalistów Helpdesk.
Ustawicznie podnosimy nasze kwalifikacje dzięki uczestniczeniu w licznych szkoleniach i certyfikacji u największych firm technologicznych z branży IT na świecie: Cisco, Microsoft, Mikrotik, Dell, Lenovo, , VMware, HP, ESET, IBM i wielu innych.
Opiekun główny Klienta
Każdy Klient OutPro otrzymuje opiekuna głównego (opiekunów głównych), który jest osobą do bezpośredniego kontaktu i może być tym inżynierem, który przebywa w wybranych dniach/godzinach w siedzibie Klienta.
Potencjał całego zespołu
Jednocześnie Klient korzysta z potencjału całego naszego zespołu, w którym mamy główne obszary specjalizacji: sieci komputerowe, systemy serwerowe, programowanie, DevOps. Nasi inżynierowie bez problemu porozumiewają się w języku angielskim.
Obsługa IT dla firm
Indywidualna wycena obsługi informatycznej
Warunki oferty obsługi informatycznej uzależnione są od wymagań Klienta oraz aktualnego stanu infrastruktury informatycznej: wielkości i konfiguracji sieci, wykorzystywanego sprzętu IT i oprogramowania, ilości oddziałów firmy, standardów bezpieczeństwa, dokumentacji oraz wielu innych czynników indywidualnych dla każdej firmy. Przygotowujemy indywidualną ofertę obsługi informatycznej, dostosowując zakres usług do potrzeb organizacji.
Outsourcing IT – zakres współpracy
Utrzymujemy systemy serwerowe (administracja, diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).
Utrzymujemy sieć komputerową (administracja, diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).
Service desk – utrzymujemy stacje robocze i urządzenia klienckie (diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).
Stosujemy zaawansowany system zdalnego monitoringu infrastruktury IT.
Zapewniamy zdalny serwis systemów serwerowych i sieci komputerowej.
Zapewniamy pomoc zdalną dla użytkowników: konsultacje i pomoc przez telefon.
Świadczymy doradztwo i konsultacje.
Od wielu lat zapewniamy bezpieczeństwo IT dla dużych i średnich firm polskich oraz międzynarodowych korporacji, z wieloma oddziałami w kraju i za granicą.
Outsourcing IT – model współpracy z Klientem
Zapewniamy pełną przewidywalność kosztów (ustalamy stały abonament dostosowany do potrzeb informatycznych firmy).
Przedstawiamy przejrzyste sprawozdania z wykonanych prac (wraz z fakturą Klient otrzymuje raport, który stanowi narzędzie kontroli wykonywanej przez OutPro usługi).
Przedstawiamy budżet IT na kolejny rok (odnowienia licencji, wymiana sprzętu sprzęt, umowy z dostawcami usług).
Zapewniamy service desk (natychmiastowa pomoc poprzez dostęp zdalny oraz na miejscu u Klienta).
Brak kosztów zatrudnienia (wypłaty dla pracowników, ZUS, rekrutacja) oraz szkoleń podnoszących kwalifikacje własnych informatyków.
Wykorzystujemy zaawansowany system zdalnego monitoringu (wraz z dokumentacją gwarantuje minimalizację przestojów, a nawet prewencję niepożądanych zdarzeń).
Oferujemy atrakcyjną cenę – rozwiązanie bardziej efektywne pod względem kosztów od posiadania własnego działu IT.
Zapewniamy ciągłość opieki nad systemem informatycznym (wykluczenie ryzyka związanego z odejściem własnego pracownika działu IT lub niedogodnościami związanymi ze zmianami personalnymi).
Umożliwiamy dostęp do zespołu certyfikowanych inżynierów, specjalistów z wielu dziedzin (umiejętności poparte praktyką i licznymi realizacjami).
Zapewniamy dostęp do najnowocześniejszego oprogramowania oraz rozwiązań sprzętowych (partnerstwo OutPro z globalnymi dystrybutorami).
Wdrażamy standaryzację rozwiązań (wdrożenia i integracje różnych systemów uwzględniając dążenie do kompatybilności sprzętu i oprogramowania, z zapewnieniem wsparcia producentów).
Tworzymy procedury i polityki, przygotowujemy pełną dokumentację opisującą budowę i działanie systemów, stan sprzętu, licencji oprogramowania itp.
Wyznaczamy kierunki i cele, do których powinno zmierzać IT firmy.
Powiedz nam czego potrzebujesz, a my przedstawimy ofertę dla Twojej firmy.
Przykłady wdrożeń, które realizujemy:
Wdrożenia systemów serwerowych (Windows, Linux)
Wdrożenia Microsoft Sharepoint
Wdrożenia i administracja systemu pocztowego MS Exchange
Wdrożenia Comarch ERP Optima
Wdrożenia systemu Microsoft 365
Wdrożenia systemów wirtualizacji (Vmware, MS Hyper-v)
Wdrożenia systemów bezpieczeństwa IT
Outsourcing działów IT